Skip to main content
U cilju promovisanja kulture sjećanja, ali i prenošenja istine o danima opsade Sarajeva u periodu od 1992. do 1995. godine, ministar za boračka pitanja Kantona Sarajevo Omer Osmanović danas je posjetio sarajevsku Srednju građevinsko-geodetsku školu u okviru koje se susreo se s direktorom ove škole Demir Asmirom, te zajedno s njim i njegovim saradnicima obišao izložbu „Heroji su među nama“. Pored organizacije pomenute izložbe, učenici i uposlenici ove škole su povodom obilježavanja Dana nezavisnosti Bosne i Hercegovine prikupili predmete iz perioda opsade Sarajeva 1992-1995. godine, koje su izložili u spomen sobi u svojoj školi. Ministar Osmanović je, ovom prilikom, istakao važnost koju mlađi naraštaji imaju u kreiranju kulture sjećanja, te kako su oni naša spona između naše prošlosti i naše budućnosti. „Meni najdraže posjete su upravo ove, gdje imam priliku da govorim našoj djeci o svemu što smo prošli kao goloruki mladići, i ako uspijem da utječem na svijest barem jednog mladog čovjeka, moja misija je ispunjena. Naša je dužnost i obaveza zajednički prenositi im ključne historijske činjenice, kako bi naša omladina znala na čemu počiva naša domovina, te ih pamtila i dalje prenosila našim narednim pokoljenjima. Izuzetno mi je drago vidjeti da učenici Srednje građevinsko-geodetske škole rade na promicanju kulture sjećanja. Nadam se da će i ostale škole da slijede ove pozitivne primjere. U saradnji s Ministarstvom za odgoj i obrazovanje KS, Fondom Memorijala, te podrškom Ministarstva kulture i sporta KS, mi smo prethodne godine izradili infografiku koja krasi prostore sarajevskih škola, a na kojoj je prikazano naših devet heroja oslobodilačkog rata, kao trajni podsjetnik na njihov lik i djelo. Mi smo i danas njihov glas, a u periodu ispred nas nastavljamo prenositi i širiti istinu našim mladima“, poručio je ovom prilikom ministar Osmanović. Današnja posjeta bila je prilika da se zajednički ukaže na to koliko je kultura sjećanja važna za oblikovanje individualnih i kolektivnih identiteta mladih ljudi.